"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dia ni dah kenapa...


Pemuda yang ditahan kerana curi pakaian dalam. FOTO ihsan pembaca
Shah Alam: Seorang lelaki berusia 25 tahun ditahan penduduk pangsapuri di Seksyen 17 dekat sini Selasa lalu selepas didapati mencuri pakaian termasuk coli dan seluar dalam penduduk.

Kejadian kira-kira 2.30 pagi itu disedari beberapa penduduk yang ternampak suspek mencuri pakaian dalam di salah sebuah rumah di tingkat bawah sebelum mengejar dan berjaya menahannya.

Ketua Polis Daerah Shah Alam Asisten Komisioner Shafien Mamat berkata, suspek turut membawa beg untuk mengisi pakaian dalam yang dicuri.

"Selepas diperiksa didapati beg itu mengandungi tujuh helai baju dalam, enam helai seluar dalam, stokin, tudung dan baju sejuk milik penduduk.

"Suspek yang bekerja kilang ditahan untuk siasatan lanjut," katanya.

Beliau berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 117 Kanun Prosedur Jenayah (KPJ).
-hmetro-

Tiada ulasan: