"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Inilah Cara Mudah Dan Murah Putihkan Gigi Yang Ramai Tak TAHU !!

Tranungkite
post-feature-image
Untuk anda di luar sana yang mencari cara memutihkan gigi kuning dengan mudah dan murah, bolehlah mencuba cara ini.

Cara memutihkan gigi ini dibuktikan berkesan dan hanya dianggarkan menelan belanja RM1.50 sahaja.

Jom kita cuba cara memutihkan gigi yang berkesan dengan harga bajet ini.

Bahan-bahan:

1. Sudu soda bikarbonat
2. Lemon atau limau nipis

Cara penyediaan:

1. Ambil 1 sudu soda bikarbonat dan 1 hiris limau nipis.
2. Perah limau nipis dan sebatikan dengan soda bikarbonat.
3. Gosok pada gigi selama 2 hingga 3 minit.

Jangan lupa SHARE kan jika ianya berkesan..

Tiada ulasan: