"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!! Rakaman CCTV Jamal Yunos dan pengikut buat jenayah samun dan cabul




Jamal akhirnya ditangkap kerana kes samun berkumpulan
BERNAMA
Pengerusi Gerakan NGO Malaysia Datuk Seri Jamal Md Yunos adalah antara 10 orang ditahan polis dalam siasatan yang dikaitkan dengan tindakan mereka 'menyerbu' beberapa premis yang disyaki menjalankan kegiatan judi di Ampang pada Disember tahun lepas.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor SAC Fadzil Ahmat berkata Jamal ditahan petang semalam di kediamannya manakala sembilan lagi ditahan kelmarin.

Beliau berkata mereka ditahan bagi membantu siasatan berhubung dakwaan beberapa barang milik premis berkenaan dilaporkan hilang.
"Polis ada menerima beberapa laporan mengenai perkara ini," katanya ketika dihubungi Bernama.

Fadzil berkata permohonan reman akan dibuat hari ini.

Dalam pada itu, seorang lelaki berusia 22 tahun ditahan polis hari ini bagi membantu siasatan kes seorang lelaki maut akibat ditikam di pusat hiburan di Mont Kiara pada Sabtu lepas.

Ketua Polis Daerah Sentul ACP R. Munusamy berkata lelaki itu ditahan pada 2.45 petang di sebuah restoran di Taman Mutiara, Cheras, di sini.

Ini menjadikan sembilan individu ditahan susulan insiden itu.

Mangsa berumur 27 tahun dilaporkan ditikam gara-gara dikatakan berlanggar bahu dengan seorang lelaki lain di pusat hiburan berkenaan.

Tiada ulasan: