"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Awan pelik di Tumpat

WARTAWAN SINAR HARIAN

Kemunculan awan pelik berbentuk pedang di temui di Tumpat.
TUMPAT - Allahuakbar!!!

Itu antara reaksi netizen setelah melihat beberapa keping gambar dimuat naik di Facebook Bro Mie Putrajaya.

Kemunculan awan pelik itu berbentuk seperti pedang petang semalam di Tumpat Kelantan mencuri perhatian netizen bagaimanapun, masanya tidak diketahui.

Gambar awan tersebut turut tersebar di media sosial sehingga mencetuskan pelbagai reaksi.

Netizen mengatakan ia kebesaran dan kekuasaan ALLAH SWT tiada tolok bandingnya.

Mereka turut memuji ciptaan ALLAH SWT yang pastinya membawa hikmah tanpa kita sedari.

Tiada ulasan: