"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Berbogel tunggang motosikal di jalan raya

AZAHAR HASHIM

KULIM – Seorang lelaki mencuri perhatian pengguna jalan raya di sini apabila menunggang motosikal dalam keadaan berbogel.

Video berdurasi 24 saat itu memaparkan lelaki tersebut menunggang kenderaannya tanpa seurat benang dan dirakamkan pengguna jalan raya lain.

Video tersebut kemudiannya tular di Facebook dan aplikasi WhatsApp sejak semalam.

Satu lagi video berdurasi lima saat menunjukkan individu sama berlegar-legar di hadapan sebuah premis di pekan Kulim turut tular.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kulim, Superintendan Azhar Hashim berkata, pihaknya masih belum menerima laporan berhubung kejadian.

“Sekiranya terdapat laporan, kita akan menjalankan siasatan lanjut,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini. – K! ONLINE

Tiada ulasan: