"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Parti komponen PH tanding PRN Melaka guna logo PH

Mohamad Fadli

PETALING JAYA: Parti-parti komponen Pakatan Harapan (PH) akan bertanding pada pilihan raya negeri (PRN) Melaka bulan depan bawah satu logo PH.

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim berkata perkara itu telah dipersetujui oleh Majlis Presiden PH. 

“Keputusan kami di Melaka ialah kami bersetuju untuk bertanding bawah satu logo PH. Kami hanya akan bertanding guna logo PH dan bendera PH.

“Kita semua akan bertanding dengan satu logo, satu pendirian dan satu manifesto,” katanya semasa sidang media hari ini bersama Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dan Presiden Amanah Mohamad Sabu.

Tiada ulasan: