"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Umno-PN berisiko besar di DUN pengundi campuran

FAZLI RADZI

Pertandingan tiga penjuru sebaik-baiknya dielakkan memandangkan sokongan pengundi Cina dan hanya sedikit sokongan Melayu kepada calon Pakatan Harapan (PH) akan menjamin kemenangan blok itu, kata Profesor Madya Dr Mohd Noor Yazid.

Pensyarah di Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan, Universiti Malaysia Sabah (UMS) itu berkata, kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) campuran akan membawa risiko besar kepada parti-parti politik Melayu yang berpecah.

“Umno atau PN/Bersatu akan menghadapi risiko besar di kawasan DUN campuran.

“Elakkanlah perpecahan undi sesama pengundi Melayu,” katanya dipetik dari Utusan Malaysia hari ini.

Tiada ulasan: