"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki menyamar wanita curi coli

KOSMO!

LELAKI itu disoal siasat oleh beberapa wanita setelah ditangkap. - Instagram

JAKARTA – Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia memaparkan situasi seorang lelaki ditangkap selepas menyamar sebagai wanita untuk mencuri pakaian dalam di sebuah rumah tumpangan kanak-kanak, lapor laman berita Suara.com.

Kejadian itu berlaku di Semarang Barat, wilayah Jawa Tengah pagi Khamis lalu. Video itu dikongsikan dalam akaun Instagram @kabarnegri.official.

Lelaki itu dilihat memakai pelitup muka hitam, berbaju hitam dan berkain batik. Penghuni rumah tumpangan itu terkejut dengan kehadiran lelaki berkenaan.

“Apa yang anda buat? Maksudnya anda ambil coli?” tanya seorang wanita.

Perakam itu juga dilihat memegang dua coli berwarna ungu dan coklat yang didakwa dicuri lelaki itu.

Lelaki tersebut kemudian mengaku dia hanya diarah melakukan perbuatan tersebut tetapi tidak menyebut siapa yang mengarahnya. 

Video tersebut mendapat perhatian netizen di ruangan komen.

“Bersungguh-sungguh sampai sanggup pakai baju tidur perempuan,” komen seorang netizen. – Agensi

Tiada ulasan: