"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pegawai kanan polis antara 6 ditahan bantu kes bunuh lelaki di Tawau

Hmetro

Kuala Lumpur: Pegawai kanan polis berpangkat Senior Asisten Komisoner antara enam ditahan dipercayai bagi membantu siasatan berhubung kes bunuh seorang lelaki di Tawau, Sabah.

Sumber berkata, semua individu yang ditahan terdiri daripada anggota dan pegawai pelbagai pangkat.

"Semua individu berkenaan ditahan oleh Bahagian Siasatan Jenayah Khas (D9) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Sabah.

"Ia bagi membantu siasatan berhubung satu kes bunuh membabitkan seorang lelaki kelmarin," katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani ketika dihubungi mengesahkan kejadian.

"Insya Allah nanti Pesuruhjaya Polis Sabah akan buat kenyataan.

"Setakat ini, biarlah mereka (polis) buat siasatan dahulu," katanya ketika dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp, malam ini.

Tiada ulasan: