"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Andainya Anwar Ditahan, Nizar Akan Mengetuai Pakatan

That's right and Kak Wan will be the spokesman. It's not me who is suggesting this, it's a reader of my blog. The quote can be seen below:

"sman said...

Khabar angin Anwar akan di penjara terdapat juga dlam tulisan Raja Petra,dan saya sendiri pun memang sedia merasakan bahawa Anwar akan terpenjara semula,dgn kes sodominya sekarang ini.lihat saja tindak tanduk mahkamah dalam beberapa kes akhir-akhir ini,terutama berkaitan dengan Perak.

Tapi,saya sudah pun mengarah anak buah di bahagian saya supaya bersedia dan saya juga berharap PKR seluruh negara menjalankan strategi yg sama.Dan kita akan mengeluarkan kembali Anwar selepas pilihanraya 2013 nanti.

Persediaan yang pertama ,ialah kita kena menerima pimpinan baru bagi PR bagi mengganti kan Anwar buat sementara waktu,ia itu DS Nizar MB Perak.Beliau telah pun di terima oleh segenap rakyat tanpa mengira bangsa.Kekurangan beliau berbanding Anwar hanyalah dalam soal hubungan luar negara,yg lain semuanya agak ok."


I think he makes perfect sense. And seeing that this is coming from a PKR activist carries more weight.

I for one thinks YB Nizar fit the bill to lead Pakatan, that is if BN doesn't arrest him first for treason against the king charges.That will ensure UMNO another 50 years of rule in Malaysia. and it will promise Najib another 50 years of rule as well.

http://www.malaysiawaves.com/
 

Tulang Besi

1 ulasan:

C.C.GAN berkata...

YG penting PR memerintah,siapa ja PM ok ok ja