"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Muktamar Dewan Muslimat PAS Pusat di MBSA

Saidah Hairan

KUALA LUMPUR, 3 Jun (Hrkh) - Muktamar Tahunan Dewan Muslimat PAS kali ke-49 akan dirasmikan esok di Dewan Banquet, Majlis Bandaran Shah Alam (MBSA).

Muktamar yang bertema `Menyemarak Kemenangan Menyatupadu Rakyat' akan dirasmikan oleh Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

Semua perwakilan seluruh negara serta para tetamu diminta hadir ke perasmian Muktamar itu jam 8 pagi.

Muktamar dibuka dengan bacaan Al-Quran, lagu NegaraKu serta disusuli dengan acara kemuncak ucaptama oleh Ketua Dewan Muslimat PAS, Ustaz Nuridah Mohd Salleh.

DMPP turut mengadakan pelancaran buku-buku terbitannya yang akan dilaksanakan oleh Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

Perbahasan dan usul dijangka akan bermula jam 2 petang manakala pemilihan Ketua, Timbalan dan AJK DMPP akan diadakan dalam tempoh perbahasan.


Tiada ulasan: