"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

53% Melayu Sukar Berubah.

mohdnoorawang
Pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor hanya tinggal beberapa jam sahaja lagi tamat tempuh kempen kedau parti yang berkempen. Walaupu medai milik pengampu kerajaan BN/UMNO mendahului kemenangan sebelum hari buang undi. Dari pergerakan polar dan mod pengundi bangsa Melayu di Hulu Selangor yang mendominan kemenangan calun yang bertanding teramat sukar memembri undi kepada PKR. Dengan lain perkataan pengundi Melayu di Hulu Selangor tetap memberi undi dan sokong BN/UMNO/MIC/MCA.

Jika kaum Melayu tidak bangkit di Hulu Selangor kearah reformasi politik yang terbuka peluang PKR untuk menawan semula kerusi Parlimen Hulu Selangor tidak akan berjaya. Bukan memperkecilkan pehak pakatan rakayat /PKR, hakikatnya jelas dan memang menjadi halangan utama jika bangsa Melayu tidak memberi undi kepada calun PKR dalam pilihanraya kecil Hulu Selangor. Untuk memperolehi kemenangan yang mudah PKR perlu memperolehi 55% hingga 60% pengundi Melayu mengundi PKR sebagai jalan selamat untuk PKR.

Dengan hati pasrah kami merayu seluruh pengundi di Hulu Selangor terutama bangsa Melayu agar keluar mengundi beramai pada hari mengundi dan memeberi undi calun PKR. Bagai kaum atau Bangsa China yang cerdik politik dan bangsa India yang faham politik secara terbuka ayuh berilah sokongan dan undi kepada calun PKR. Jika bangsa Maelayu, Bangsa China dan Bangsa India berkabung tenaga tangan dan memangkah calun PKR, nescaya tumbanglah BN/UMNO/MIC/MCA sebagai sebuah parti rasuah yang berkiblatkan Yahudi.

Tiada ulasan: