"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Muhyidin Gagal , Najib Kurang Diyakini , paksa Mahathir Turun Padang

profesor
Sesuatu yang luar biasa akan berlaku di Hulu Selangor pada 25hb April nanti. Keadaan yang berlaku tiga [3] hari sebelum hari Ahad ini membayangkan situasi benar- benar cemas dialami Najib kini.Benar kata Najib , tidak seharusnya beliau turun berkempen. Bukan menjadi tradisi bagi sesuatu PRK , Presiden UMNO dan PM turun padang.

Tetapi , bagi PRK P 94 ini , sebaik saja menjejakkan kaki di Malaysia , Najib terus ke Hulu Selangor. Walau apa pun justifikasinya , rakyat 1Malaysia melihat bagi suatu suasana begitu tidak tenteram dalam keluarga BN.

Dan yang lebih parah lagi , bekas PM Mahathir juga walau pun pada awalnya menyatakan tidak akan turut berkempen , tetapi barangkali hatinya juga tidak begitu aman , terutamanya kegagalan Muhyidin mengemudi kempen sejak sebelum penamaan calon lagi , ditambah rasa tidak yakin dengan kemelut moral Najib yang begitu dipertikaikan secara terbuka di Hulu Selangor ini , telah mmemaksa Mahathir sendiri turun padang

72 terakhir ini benar – benar gawat bagi Mahathir.

Tiada ulasan: