"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Imam Terkedu Lihat Mashitah Bersalam Dengan Najib

Facebook Ungku Mohd Noor Ungku Mahmood
KELMARIN saya bertemu dengan seorang Imam Mesjid antara yang hadhir dalam PROGRAM IMAM DAN WARGA MESJID, anjuran JPM, Jamil Khir dan Masitah sehari sebelum Ramadan.

Kabarnya 13 ribu orang yang hadir. Dalam program tersebut Najib bersalam dengan Masitah yang disaksikan para hadirin.

Terkejutlah imam tersebut. Berkatalah Imam yg sokong kerajaan" bukan salah Najib dia tak tahu hukum, mereka salahkan Ustazah Masitah" Jawab Imam yang tahu hukum"

Itu sebab tak bolih sokong Najib jadi pemimpin sebab JAHIL hukum". Dalam perjumpaan itu Imam dijanjikan jubah dan RM200. Sampai la ni hanya dapat jubah, itupun kabarnya kena songlap, fulus nahi.

Itulah UMNO yang politikkan mesjid. UMNO SEMUA BOLIH ???

1 ulasan:

umno_baru berkata...

sorang jahil hukum & sorang lagi lawan hukum