"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar tidak dihebohkan, Nurul Izzah dan Marina Mahathir

http://omakkau.blogspot.com,
RAKAMAN GAMBAR YANG TIDAK DI HEBOHKAN OLEH MEDIA ARUS PERDANA MALAYSIA...NURUL IZZAH ANWAR DAN MARINA MAHATHIR DUDUK SEMEJA DAN MINUM BERSAMA!!!!!

Inilah yang dikatakan pertelingkahan kedua bapa tidak semestinya mengheret anak turut serta.

Suatu rakaman gambar yang cukup menyentuh kalbu antara YB Nurul Izzah Anwar dengan Dato' Marina Mahathir.. Taubat lahom ianya tidak diterbitkan oleh mana-mana media arus perdana di negara ini.

Apakah Tun Mahathir sanggup bergambar sedemikian rupa dengan DSAI?

DSAI dalam mana-mana siri ceramahnya sering mengatakan bahawa beliau telah pun memaafkan Tun Mahathir atas apa jua tindakan ke atas dirinya oleh Tun Mahathir.. Suatu bersikap murni yang ada pada pemimpin yang berjiwa besar.

Bila lagi Tun Mahathir dengan bergambar dengan DSAI?

Tiada ulasan: