"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Berita Baik: Mari kita melabur dengan membeli saham ini dijamin untung untuk masa depan (Mesti Baca)

Rembau: Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan, Tuan Hj Mohamad Taufek bin Abd Ghani hari ini telah melakukan lawatan ke tapak pembinaan Sekolah Tahfiz Arabic Al-Gontory di Chengkau, Rembau.

Beliau amat kagum dengan kesungguhan para pengasas sekolah tahfiz ini yang membina sekolah tahfiz tersebut sedikit demi sedikit bergantung sepenuhnya hasil sumbangan orang ramai dan hasil titik peluh kakitangan sekolah berkenaan.

Pembinaan sekolah tahfiz ini telah bermula pada bulan September 2014 yang lalu. Sekolah tahfiz ini terletak di atas tanah seluas 1.3 ekar tepi Jalan Chengkau-Pulau Mampat hasil, kini diperingkat pembinaan tingkat bawah sekolah.

Sekolah ini masih memerlukan sumbangan orang ramai untuk menyiapkan tingkat atas bangunan sekolah ini. Sekolah tahfiz ini juga beroperasi di Tahfiz Arabic Al-Gontory, Pusat Niaga Astana Alam 3, Bandar Puncak Alam, Kuala Selangor.

Sehubungan dengan itu Tuan Hj Mohamad Taufek menyeru kepada umat Islam agar dapat membantu dalam pembinaan sekolah tahfiz ini yang memerlukan sekitar RM150,000 untuk menyiapkan bangunan sekolah tahfiz ini.

Mereka yang ingin menyumbang bolehlah disalurkan ke akaun berikut :

No Akaun : 562843505815

Nama Akaun : TARB ALGONTORY RESOURCES

Bank : Maybank

Atau hubungi Ustaz Septian 0132646001, Tn Hj Rozmal 0122267406

Maklumat lanjut sekolah tahfiz ini boleh didapati di

Tiada ulasan: