"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemuda DAP Boikot Kempen PKR "RAKYAT HAKIM NEGARA"?

AbuYa
AMK PKR telah mengadakan kempen untuk membela Anwar Ibrahim yang dinamakan sebagai "RAKYAT HAKIM NEGARA". Malangnya kempen ini tiada sambutan. Tiada seorang pun Pemuda DAP turun walaupun perkara ini telah dimaklumkan. Malah Pemuda PKR dikerahkan pun seramai ini yang hadir.

Pemuda PAS dan Unit Amalnya pasti tidak akan datang. Semua orang tahu PKR menghina dan memburukkan PAS kononnya PAS bukan kawan. Malah ada yang menyebut kempen menjatuhkan Presiden PAS Tuan Guru Haji Abdul Hadi juga didalam oleh sesetengah kepimpinan PKR.
Saya rasa demo-demo akan datang akan sunyi sepi sekira PAS dihina dan di BULI. Tapi sedarlah sebenar PASlah yang mempunyai kekuatan termasuk jentera pemuda daripada akar umbi.

Sumber FB

Tiada ulasan: