"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Senarai nama 10 jemaah haji Malaysia yang cedera dan 6 yang belum dikesan

Kejadian kren tumbang yang dikaitkan dengan cuaca buruk yang melanda Mekah dilapor mengorbankan sekurang-kurangnya 107 nyawa dan mencederakan 238 yang lain.

Berikut senarai nama 10 jemaah haji Malaysia yang cedera dan 6 lagi yang masih belum dapat dikesan yang dikeluarkan pihak Tabung Haji susulan insiden kren tumbang di Masjidil Haram, Mekah, semalam.

Kejadian yang dikaitkan dengan cuaca buruk yang melanda Tanah Suci itu dilapor mengorbankan sekurang-kurangnya 107 nyawa dan mencederakan 238 yang lain.

Jemaah Malaysia yang cedera:

1. Zainul Arifin Zulkifli (36 tahun) – Batu Caves, Selangor
2. Ahmad Muzafar Mamat@ Adam (39) – Bangi, Selangor
3. Mohd Nor Azman Hassan (44) – Cheras, Selangor
4. Noordin Wahab (59) – Kuala Terengganu
5. Abdul Razak Mahmood (61) – Tanah Merah, Kelantan
6. Mat Deris Mohd Noor (62) – Bachok, Kelantan
7. Mohd Sharif Meon (64) – Klang, Selangor
8. Faridah Mat Yacob (46) – Bachok, Kelantan
9. Rusiah Baba (50) – Cheras, Kuala Lumpur
10. Faridah Mansor (63) – Dungun, Terengganu

Jemaah yang masih belum dapat dikesan:

1. Siti Nurolshlizan Zolkifli (37) – Tanah Merah, Kelantan
2. Shahidan Saad (52) – Kodiang, Kedah
3. Rohana Ismail (54) – Kuala Krai, Kelantan
4. Abdul Habib Lahman (68) – Sik, Kedah
5. Zainun Taha (69) – Ampang, Selangor
6. Munah Jusoh (73) – Cherang Ruku, Kelantan. 
-Bernama-

Tiada ulasan: