"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki berbogel tunggang motosikal di Teluk Intan cetus kecoh dan tanda tanya (Gambar)

SUASANA tenang di Teluk Intan bertukar kecoh petang tadi apabila seorang lelaki dengan selamba menunggang motosikal dalam keadaan berbogel di sekitar bandar ini.

Malah, kejadian berkenaan turut tular di media sosial dan mencetuskan persoalan kepada orang ramai sama ada ada lelaki terbabit kurang siuman atau sengaja bertindak sedemikian.

Dalam rakaman video tersebut, penunggang motosikal itu tidak memakai topi keledar dan tanpa seurat benang pada tubuhnya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Hilir Perak, ACP Mohd Marzukhi Mohd Mokhtar ketika dihubungi berkata pihaknya tidak menerima sebarang laporan berhubung kejadian tersebut.

“Tiada pihak yang tampil memberi penjelasan berhubung perkara itu setakat ini dan kita turut giat mengesan identiti lelaki terbabit," katanya. 
-Bernama

Tiada ulasan: