"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Maria Chin akan bertanding guna logo PKR

Alyaa Azhar
PKR mengumumkan bekas Pengerusi BERSIH, Maria Chin Abdullah kini merupakan sebahagian keluarga PKR dan akan bertanding menggunakan logo parti itu pada pilihan raya umum akan datang.

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mengesahkan perkara itu dalam satu sidang akhbar di ibu pejabat PKR hari ini.

Naib Presiden PKR, Tian Chua, bagaimanapun menjelaskan Maria tidak menyertai parti secara rasmi.

Maria sebelum ini mengesahkan beliau telah berbincang untuk bertanding sebagai calon parlimen pada pilihan raya umum ke-14.

Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin mengakui tawaran itu dua minggu lalu.

Tiada ulasan: