"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gara-Gara Wajah Mirip KJ, Pemuda Ini Jadi Tumpuan Di Twitter

Hanafis Haris

Platform sosial media memang tidak boleh dijangka. Dalam sekelip mata saja apa yang dimuat naik boleh tular.

Contoh terbaru adalah pemuda ini. Baru dua hari videonya dimuat naik di Twitter, ia sudah mendapat 4,600 perkongsian dan 2,533 likes.

Puncanya apabila wajahnya yang dikatakan mirip bekas Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin atau lebih mesra dipanggil Daddy KJ.

“Ramai orang kata muka ‘member’ (kawan) aku ni macam @khairykj #supportmember,” tulis seorang rakannya di Twitter.


radin
@sxyrim
Ramai orang kata muka member aku ni macam @Khairykj! Tolong RT sampai KJ nampak tweet ni guys!!!!!! #supportmember

9:06 PM - Jul 23, 2018
2,599
4,840 people are talking about this
Twitter Ads info and privacy
Anda boleh lihat video terbabit sama ada pemuda ini kelihatan seperti KJ atau tidak.Jika tidak cukup, anda boleh lihat gambar-gambarnya di bawah.

4/4 SLIDES © syafiqkhairil
Agak-agak korang, mana satu KJ?
Jadi apa pendapat anda? Sama dengan KJ?

Tiada ulasan: