"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Muhyiddin cuti sakit, Dr M ambil alih tugas di KDN

Tun Dr Mahathir Mohamad mengambil alih tugas menteri dalam negeri berkuat kuasa hari ini, ekoran Tan Sri Muhyiddin Yassin yang kini bercuti sakit selepas pembedahan.

Perkara itu dinyatakan setiausaha akhbar menteri dalam negeri Hafiz Abdul Halim dalam kenyataan, hari ini.

Beliau berkata Muhyiddin selamat menjalani pembedahan membuang ketumbuhan di pankreas.

"Pembedahan tersebut telah berjaya dan beliau kini dalam keadaan stabil. Beliau akan mengambil cuti bagi menjalani rawatan bermula hari ini dan dijangka kembali bertugas dalam tempoh sebulan.

"Sementara ketiadaan beliau, perdana menteri akan menjalankan tugas-tugas menteri dalam negeri," katanya lagi.

Tiada ulasan: