"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Beri makan daging manusia kepada kucing

Metro

Agensi

Almaty: Gara-gara mabuk, seorang lelaki di Kazakhstan bertindak di luar kawalan dengan menikam rakannya hingga mati sebelum memotong anggota badan mangsa.

Lebih mengerikan apabila dia memberi makan daging mangsa kepada kucing liar.

Daily Star melaporkan suspek, Arman, 33, disyaki melakukan perbuatan itu pada 2 Mac lalu selepas mengundang mangsa, Daniyar ke rumahnya untuk berparti.

Difahamkan, suspek dan mangsa sempat minum alkohol bersama-sama sebelum mereka bertengkar.

Suspek yang hilang kawalan terus mengambil pisau di dapur sebelum menikam rakannya hingga mati.

Tidak cukup dengan itu, suspek turut mengerat anggota badan rakannya dan memberi daging itu kepada kucing liar.

Tindakan itu dipercayai bagi menghapuskan bukti.

Namun, jirannya, Dmitriy Postnikov ternampak titisan darah dan potongan daging di balkoni rumah Arman.

"Arman memberi daging Daniyar kepada kucing bagi menutup kejahatannya," kata Postnikov.

Seorang lagi saksi yang tidak didedahkan namanya mendakwa melihat suspek melemparkan daging itu keluar rumah untuk dimakan haiwan berkenaan.

Jurucakap polis, Bakhytzhan Kudiyarov berkata, pihaknya sudah menerima laporan dan menahan suspek untuk siasatan.

"Suspek mengaku membunuh rakannya semasa bertengkar ketika parti berkenaan," katanya.

Siasatan lanjut dijalankan dan Arman boleh berdepan hukuman penjara maksimum 15 tahun jika sabit kesalahan.

Tiada ulasan: