"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anggota tentera, isteri terjun hotel dipercayai bunuh diri

JAKARTA: Seorang anggota Tentera Nasional Indonesia (TNI) dan isterinya yang maut selepas terjatuh dari hotel di daerah Puncak, Bogor, Jawa Barat, Isnin lalu, dipercayai bunuh diri.

Lapor CNN Indonesia, mangsa dipercayai melompat dari tingkat enam di sebuah hotel di daerah itu.

Ketua Polis Bogor, Harun mengesahkan kejadian tersebut yang melibatkan anggota TNI.

Jelasnya, berdasarkan maklumat awal yang diterima, pasangan suami isteri itu menyewa sebuah bilik hotel, minggu lalu.

“Peristiwa mereka terjatuh dari hotel itu berlaku sekitar pukul 1.15 pagi.

“Mangsa turut membawa kedua-dua anaknya dan diserahkan kepada pihak polis tentera (Denpom),” katanya.

-utusan

Tiada ulasan: