"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dah la dia rogol.. lepas tu dia makan pulak!! (18PL)

Oleh Anak Sungai Derhaka

Gambar dan cerita ni, aku dapat dari e-mail yang dikirim oleh kawan-kawan. Gambar yang mereka download dari uncover reality.com

Kejadian telah berlaku di Kaherah, tarikh tah bila dah lupa, seorang gadis telah dirogol dan juga dibunuh lalu dimakan oleh seorang pekerja warga Bangladesh yang bekerja disana.. Ada sesiapa pernah dengar berita ni?

Jadi buat semua para sahabat yang mempunyai kakak, adik atau anak sendiri berhati-hatilah..


Gambar mangsa sebelum dimakan

Mangsa setelah dirogol dan dimakan

Yang tinggal

Hanya kepala dan tulang.


Kenapa manusia semakin kejam??

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/

Tiada ulasan: