"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mat Indon Mali (MiM).. Lu sebar fitnah ka?

Anak Sg Derhaka

Berikutan pendedahan bahawa ada anak seorang VVIP meraba buah dada rakan sekolahnya, beberapa blog pro-Umno dengan membabi buta membuat spekulasi bahawa identiti orang kenamaan yang dimaksudkan itu adalah Lim Guan Eng, Ketua Menteri Pulau Pinang.


Dan amat malang dan lucu sekali, apabila Ahmad Maslan, Ahli Parlimen Pontian turut percaya dengan berita pembohongan tersebut.

Macam mana seorang menteri begitu mudah percaya dengan spekulasi bodoh macam itu? Jelas, dia ni memang tidak patut jadi seorang menteri pun!Elok join Beraim Ali tidor kat Parlimen ajerrr!

Bukan saja Ahmad Maslan yang kurang bujak itu terpengaruh malah Ahli Parlimen Rembau iaitu Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin turut terpedaya.. hmm.. patutlah orang kata berkawan dengan orang bodoh lama-lama kita turut bodoh.. Khairy membuktikannya disini. 

Beriya-iya benar blogger pencacai Umno memaparkan gambar budak-budak tersebut seperti diatas yang di mulakan oleh blogger ini di sini dan diikuti oleh yang lain- seperti di sini dan di sini .


Saya tidak pasti sama ada gambar budak lelaki tu benar anak LGE.Rakan-rakan lain tentu boleh tolong sahkan nanti.Tetapi gambar budak perempuan tu adalah dari gambar asalnya seperti dibawah:

Anda boleh tengok sendiri, budak ini tiada kaitan dengan isu tersebut. Klik SINI


Lim Guan Eng telah pun menafikan cerita merepek mereka.Tidak ada bukti yang kukuh seperti mana gerombolan itu nyatakan yang kononnya LGE cuba menutup isu tersebut dengan RM200ribu!

Kita minta Mat Indon Mali (blogger MiM) yang mendakwa dengan berkata, "Jangan risau! Bukti sudah ada dan jangan bimbang kesahihan cerita MiM !" supaya membuktikan kata-katanya itu.


Nampak sangat gerombolan pencacai Umno ini munafiq!


Sumber : Al Husseyn


MiM tauaMat Indon Mali dikatakan pendatang dari Indonesia, Ibu dan bapanya berasal dari Indonesia dan beliau bukan dilahirkan di Malaysia..


Adakah benar MiM itu Mat Indon Mali?? baca sedikit pendedahan oleh seorang sahabatnya yang mengenalinya semasa belajar dulu di SINI

Tiada ulasan: