"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Shahrizat Jalil dan anaknya "LEMBU KENYANG DAN OTAK LEMBU"

mohdnoorawang

ISU kerajaan Barisan Nasional (UMNO) membuktikan UMNO dan pemimpin suka "BAHANG PITIS BUTA BUTA" (suka ambil wang secara penipuan beralaskan projek). Projek NASIONAL FEEDLOT DI GEMAS NEGERI SEMBILAN BERNILAI RM250 JUTA DIBERI KEPADA ANAK MENTERI PEMBANGUNAN WANITA KELUARGA DAN MASYARAKAT DATO SERI SHAHRIZAT JALIL TERBENGKALAI DAN HANCUR BERSAMA WANG SEBANYAK RM250 JUTA.


Projet lembu dan kambing sepatutnya dilaksanakan tahun 2006 hingga 2009. Syarikat anak Shahrizat Jalil tidak lagi mampu menguruskan lembu dan kambing walaupun diberi wang RM250 juta oleh kerajaan BN/UMNO melalui Tabung Makanan sebanyak RM250 juta.
Akhirnya Shahrizat Jalil dan anak serta suaminya menjadi lembu kenyang dan otak lembu yang pintar dengan hancurnya wang rakyat sebanyak RM250 juta. LEMBU DAN KAMBING MENJADI BARANG HILANG DIMATA TAPI WANG BERADA DIPOKET MENTERI YANG BERNAMA SHAHRIZAT JALIL.

Dalam sidang dewan yang lalu DS Anwar Ibrahim bangkitkan isu projet "NASIONAL FEEDLOT DI GEMAS NEGERI SEMBILAN DENGAN PERUNTUKAN RM250 JUTA TERBENGKALAI KERANA DANA/WANG DIBERI KEPADA ANAK SHAHRIZAT JALIL YANG BERUMUR 21 TAHUN.

Inilah salah satu *****uh ketirisan, penipuan, rasuah, kejahatan dan pengkhainat BARISAN NASIONAL DAN UMNO , BAGAIKAN LEMBU KENYANG BAUAT BUAT TAK TAHU DAN BUAT BUTA BUTA DAN TULI, BAGAIKAN OTAK LEMBU.

Selepas tiga tahun projek lembu dan kambing, projek dibawah Tabung Makanan ditinggalkan oleh anak menteri dan isteri menteri dan wang RM250 juta hilang bersama lembu dan kambing, Jadi cerdik lembu dari anak menteri dan isteri menteri berkenaan. RM250 juta lesap. Satu *****uh ketirisan setiap bajet dibaca setiap bulan oktober tiap tiap tahun.

Untuk rekod Malaysia daging lembu dan kambing masih diimport dari negara luar sebanyak 85 peratus hingga 90 peratus setiap tahun.

Wahai pemimpin BN/UMNO jangan jadi lembu kenyang dan otak lembu dan ditipu oleh lembu dan kambing. Rakyat sedang memerhati gelagat jahat menteri dan timbalan menteri UMNO/BN, Dengan lemubu boleh tipu dalam msa yang sama lembupun benci dan meluat kepada kamu wahai menteri BN/UMNO.

Kepada Shahrizat Jalil tak payahlah tunjuk senyum macam kerang busk dan mulut kambing, Senyum kamu beracun malah lebih baik dari tahi lembu dan kambing dikampong kami.

Kita meminta kerajaan BN/UMNO, menteri ternak dan tani dan menteri yang bernama Shahrizat Jalil membuat kenyataan yang betul dan jelas mengapa GAGAL projek "NATIONAL FEEDLOT RM250 JUTA kepada kabinet dan rakyat.
-tranungkite-

Tiada ulasan: