"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Samseng yang juga bekas banduan rasmi persidangan PERKASA(M)

NONESeramai 1,400 anggota perwakilan dari 99 bahagian Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (PERKASA) seluruh negara dijangka menghadiri Persidangan Agung Tahunan Kali Ke-2 pertubuhan itu, Rabu depan.

Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali berkata seramai 3,000 pemerhati dijangka menghadiri persidangan sehari itu yang berlangsung di Dewan Centrum, Kompleks Centrum Taman Setiawangsa di ibunegara.

"Persidangan dirasmikan Tan Sri Rahim Noor (bekas Ketua Polis negara)... kita jemput untuk beri penghormatan kepada beliau yang banyak berjasa kepada negara," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.
-Bernama-

Tiada ulasan: