"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

901 : Dsai bebas, Kereta Elizabeth Wong di Bom!

Ameno World
Updated : Okey, kat atas neh gambar di lokasi kejadian. Gambar neh oleh wartawan metro. Bom tangan buatan sendiri neh telah mencederakan seorang mangsa. Sapa yang gila babi main bom pagi2 neh. Memang sohai siot.

Dasar penyokong yang tak boleh terima hakikat kebenaran.

 
Kalah dan menang pun biarlah bermaruah beb. Agak2lah nak bom kereta orang pun. Kalau dah kalah tue terima je lah. Kalau tak boleh terima pergi bunuh diri. Simple maaa..

kah kah kah

Satu kejadian yang tidak diingini berlaku di perkarangan mahkamah apabila kereta Exco Selangor Elizebeth Wong dan sebuah kereta kancil dibom. Kereta Elizeberth hanya rosak di bahagian bumper bawah dan serpihannya mercik sejauh beberapa meter, demikian menurut saksi mata. Katanya bom itu diletak di bawah kon manakala kereta berkenaan diparking di luar perkarangan mahkamah.

Kejadian ini menandakan bahawa dalam himpunan itu ada anasir jahat yang cuba mengeruhkan suasana. Polis perlu menyiasat ke akar umbi dan mengejar anasir jahat ini hingga ke lubang cacing.

Kejadian ini mustahil dilakukan oleh penyokong Anwar apa lagi penyokong Hasan Akidah. Kejadian itu menyebabkan orang boleh mengagak ia ada kaitan dengan kumpulan pelampau Melayu yang kecewa dengan keputusan hakim membebaskan Anwar sekejap tadi. - sumber MSO
wOItt utusan,
Sekarang sapa yang main bom2 neh? 901 ka puak2 hang? Kemana tumpahnya ilmu mengebom orang, kalau bukan kepada penyokong sendiri.

kah kah kah

Jangan marah arh.. 

Ameno : Tension lew tew.
 

Tiada ulasan: