"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tiga letupan berlaku di sekitar mahkamah

Mohamad Faizal,
KUALA LUMPUR, 9 Jan: Tiga letupan berlaku di sekitar Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur ketika orang ramai memenuhi kawasan itu untuk mendengar kes Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketiga-tiga letupan itu dikatakan berlaku dari dari kon lalulintas dan dipercayai dibuat oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Dalam kejadian yang pertama, sebuah kereta telah rosak manakala seorang cedera terkena serpihannya.

Letupan kedua pula berlaku di dalam kawasan ibu sawat TNB manakala letupan ketiga di sekitar bangunan persekutuan.

Pihak polis telah mengarahkan orang ramai agar beredar dari tempat-tempat yang disyaki menjadi lokasi kejadian itu untuk mengelakkan kejadian yang tidak diingini.

Polis juga didapati menggunakan anjing pengesan untuk menyiasat kawasan letupan berkenaan.

Tiada ulasan: