"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Artis yang baru memeluk Islam dihina

shazzaki
Ya Allah, sedihnya lihat perangai budak-budak melayu baru nak naik ni. Begitu negatif pemikiran mereka pada saudara baru. Macamana nak buat dengan diorang ni? Lempar dalam gunung berapi ok tak?

Kepada ADAM CORRIE, rilek bro ramai dibelakang anda. Abaikan respon-respon dari budak hingusan yang belum habis bersekolah mungkin. Jauh lagi perjalanan hidup mereka. Tingkahlaku dan perangai seperti itu langsung tidak mencerminkan atau menggambarkan perangai orang Melayu dan Islam yang sebenarnya. Moga mereka tidak menjadi parasit di atas bumi sendiri. Bro Adam, sama-sama kita mencari keredhaan dari Allah, bukan keredhaan dari manusia.

Tiada ulasan: