"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menyesal kau Salih!!

laniismaa
Salih-Yaacob
Sebelum ini disiarkan video Salih dan Nabil kutuk PR  Gara-gara tindakannya itu Salih Yaacob sedar bukan ‘like’ yang dfia dapat tetapi ‘dislike’ yang terpaksa dia tanggung. Zaman ramai orang ‘dislike’ kepada UMno BN, Salih Yaacob tumpang sekaki.

Kini Salih Yaacob mengambil keputusan bersara dari dunia hiburan. Itu agak mengejutkan tetapi tanda gelombang ‘dislike’ menyebabkan begitu. Sebagai pengacara radio, ia terserah kepada Sinar FM. Adanya Salih Yaacob, Sinar FM ceria.’Lawak’ Salih itu juga menyebabkan Sinar FM terkena tempiasnya sehingga diugut untuk diboikot oleh peminat Sinar FM dan penyokong politik. Laman FB Sinar FM juga penuh dengan kritikan peminat.

“Saya sangat kecewa dan meminta maaf kepada peminat.”

Salih mengambil tindakan betul cepat-cepat mengakui kesilapannya. Walaupun Salih meminta maaf, ia tak mengurangkan ‘dislike’ untuk UMno BN. Nabil pula apa cerita?

Harapnya Salih masih bersama Sinar FM, bukan kerana dia macai UMno tetapi kerana dia penyampai radio yang seronok untuk didengar.

Lagi, kalau dia ‘berenti’, susahlah, bini 4 yang terpaksa ditanggung!!

Tiada ulasan: