"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

DS Anwai Terkantoi.. Gambar Di Ambil Bersama Jet Eksklusif dan Krew nya

abuluqman
Wajah baru DS Anwar Ibrahim's New outfit.. ceramah di Kelantan Semalam.. DSAI naik Jet Eksklusif .. Jet Ni Jarang Menteri NAik.. jom lihat..

Kakitangan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra bersama DS Anwar Ibrahim di Kota Bharu
Airport krew bersama DS Anwar Ibrahim di Kota Bharu sebelum menaiki karpal terbang
Mission accomplished!!! 7 flights across Malaysia covered 15 events in 5 States in 6 days
Terbaik dari ANWAR... naik jet pribadi pun susah,, naik Firefly je sonang, cerite yekan.. sape pun tak kata apa ye..apa pun..gook luck.. kami mennuggu harapan baru,,dari PRU 13..jangan main main ye...ada ..berita lagi..jom terjah

sila klik FB FAN PAGE ORANG KAMPUNG UNTUK DAPATKAN BERITA TERKINI...ada lagi berita menyusul

Tiada ulasan: