"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Biar gambar berbicara

Facebook Pakatan Rakyat Election News
GAMBAR menunjukkan banner digantung di satu tempat di Johor, KISAH skandal lembu NFC masih belum reda dalam pemikiran rakyat di luar bandar.

Nampaknya skandal lembu NFC yang melibatkan Ketua Wanita UMNO Malaysia Shahrizat Jalil dan sekeluarga masih membara dan sukar untuk dilupakan begitu saja oleh rakyat.

Isu ini bakl menjadi beban dan liabiliti untuk Najib Razak dalam berdepan dengan rakyat sebaik saja parlimen dibubarkan.

Isu ini rupa-rupanya amat dekat dan tepahat kekal dalam jiwa rakyat terutamanya diluar bandar.

Mereka merasakan hak mereka telah dirampas dan dirembat secara zalim dan jahat oleh para pemimpin UMNO.

Sudah pasti kesannya ialah dipeti undi nanti.

Tiada ulasan: