"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Senator Man Bakar dan UMNO tipu guru dan ibubapa.

mohdnoorawang
UMNO memang kerja menipu, tipu dan bohong kepada rakyat. Digambarkan rakyat hidup tanpa maklumat dan akal yang bodoh oleh pemimpin UMNO kepada rakyat dan pengundi di Malaysia.
Pagi tadi tanggal (2/3/2013) Senator Dato" Haji Abdul Rahman Bakar atau Man Bakar (orang UMNOlah) merangkap pegawai penyelaras Parlimen Marang telah merasmikan persatuan ibubapa Sekolah Kebangsaan Padang Mengkuang, Bukit Payung Marang.
Dalam ucapan Man Bakar kepada guru-guru, ibubapa/penjaga dan pelajar, jika Pakatan Rakyat memerintah harga rumah akan mahal dan tak mampu dibeli oleh orang kita"

Man Bakar memberi *****uh apa yang sedang berlaku di Pualau Pinang negeri dibawah pakatn rakyat , Man Bakar kata harga rumah di Pulau Pinang yang paling murah berharga sekitar RM400, 000. (RM400,Ribu). Orang Melayu tak mampu beli kata Man Bakar kepada ibubapa, guru- guru dan pelajar.

Ucapan Man Bakar adalh satu pembohongan yang nyata dan tidak tepat. Jangan memperbodohkan guru dan ibubapa wahai Man Bakar. Kamu sudah tidak idea untuk berucap dan kamu Man Bakar adalah tokoh politik yang kian pupus.

Cukuplah wahai Man Bakar membohongi rakyat, tak cukup lagi ke wang dan harta semasa menjadi wakil rakyat dan senator yang kamu songlap secara tidak sihat.

Kita nak tanya Man Bakar mengapa tidak menceritakan kerajaan PR Pulau Pinang telah membina rumah mampu milik dan rumah kos sederhana murah dan rumah murah kepada rakayt Pulai Pinang sepanjang lima tahun memerintah mengikut arahan dan peraturan kerjaan pusat.

Mengapa diTerengganu tiada rumah mampu milik dibina sepanjang 5 tahu Bn/UMNO memerintah?. *****uh PMINT milik peniuh kerajaan hanya membina rumah berharga sekitar RM250 ribu hingga 320 ribu). Melayu mana yang sanggup beli?.

Rkaya Terengganu dalam lingkungan 68% berpendapatan RM1000 kebawah tidak mampu membeli rumah yang dibina oleh PMINT. Jadi Man Bakar jangan bercakap tanpa fakta dan bohong dalam setiap saat bernyawa.

Tiada ulasan: