"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri tolak kereta, suami tolak 'stroller'

Seorang wanita dirakam menolak kereta sementara suaminya menolak kereta sorong bayi.
SICHUAN - CHINA. Seorang wanita digelar 'Wonder Woman' selepas dirakam menolak keretanya yang kehabisan kuasa bateri sementara suaminya menolak kereta sorong bayi mereka.

Foto rakaman yang viral di laman media sosial China Weibo menunjukkan wanita berkenaan menolak kereta jenis hybridnya ke stesen cas berdekatan.

Beliau didakwa tidak bersetuju dengan cadangan suaminya yang mahu memanggil lori penarik kerana kos yang tinggi.

Kejadian berkenaan menyebabkan pelayar Weibo mengutuk tindakan si suami yang menolak 'stroller' dan bukannya kereta

Tiada ulasan: