"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pengawal peribadi naik berang, tembak tuan dan dua lagi hingga mati di Pulau Pinang

MALAYSIA DATELINE
Bodyguard yang dipercayai naik berang sehingga menembak bosnya ditahan oleh polis di tempat kejadian.
Seorang pengawal peribadi (bodyguard) naik berang sehingga menembak mati tuannya dan dua yang lain serta mencederakan empat lagi di di Pulau Pinang semalam.

Tuannya seorang bergelar 'datuk' mati dalam keretanya manakala bodyguard itu berjaya diberkas polis dalam kejadian berdekatan pusat komersial E-Gate, di Lebuhraya Tun Lim Chong Eu, Pulau Pinang lewat petang semalam.

Jurukamera sambilan RTM dilaporkan antara yang cedera parah di bahu kiri akibat ditembak oleh bodyguard itu.

Dalam kejadian kira-kira jam 7.15 petang itu, mangsa Mohamad Amirul Amin Amir, 27, dipercayai sedang menaiki motosikal bersama seorang rakannya menuju ke Tapak Pesta Pulau Pinang.

 Beliau berhenti di tempat kejadian sebelum tertembak.

Tiada ulasan: