"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemuda AMANAH: PM baru takut takut kemuka idea

FAZLI RADZI

Pemuda AMANAH Nasional menyifatkan ucapan sulung Perdana Menteri kesembilan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob tidaklah begitu mengujakan.

Timbalannya Muhamad Taqiuddin Cheman berkata, banyak pihak menunggu apa langkah yang Perdana Menteri hendak ambil dengan garis masa yang masuk akal untuk keluar daripada krisis dihadapi negara ini.

“Ucapannya sangat biasa dan seolah-olah takut-takut untuk mengemukakan idea.

“Semua hujah pentingnya seperti pelajar SPM menjawab soalan esei. PM hanya menyatakan apa yang semua orang sudah tahu, dan mengulang-ulang untuk beri tumpuan dan cari jalan penyelesaian,” tempelaknya dalam satu kenyataan hari ini.

Tiada ulasan: