"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kasihan!!! Jenazah lelaki mati lemas terhumban ke dalam sungai apabila jambatan yang dilalui runtuh

TANGKAP layar video menunjukkan penduduk dan polis yang membawa beg jenazah terjatuh ke dalam sungai akibat jambatan runtuh. - AGENSI

CILACAP: Satu video tular menunjukkan sebuah jambatan buluh runtuh ketika penduduk setempat bersama pasukan keselamatan membawa beg mayat di Cilacap, Jawa Tengah.

Beg mayat itu mengandungi jenazah seorang lelaki yang dilaporkan mati lemas di sebuah sungai berhampiran jambatan tersebut.

Selepas operasi mencari mayat mangsa selesai, penduduk setempat membantu polis untuk membawa beg mayat tersebut keluar dengan melalui jambatan berkenaan.

Namun, jambatan itu tiba-tiba runtuh menyebabkan beberapa orang termasuk polis dan mayat mangsa terjatuh ke dalam sungai.

Penduduk tempatan memaklumkan, jambatan itu sudah uzur dan tidak dapat menampung bebanan berat.

Bagaimanapun, tiada kecederaan dilaporkan berhubung insiden tersebut dan mayat mangsa lemas berkenaan segera dibawa ke hospital untuk dibedah siasat.

-utusan online 

Tiada ulasan: