"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BN-Polis Punca Kecoh Sidang DUN Perak 7 Mei?

Aliran meletakkan punca kekecohan semasa sidang Dewan Undangan Negeri Perak 7 Mei ke atas bahu Barisan Nasional kerana perbuatannya menyeludup masuk bekas Ahli Dewan Undangan Negeri, R. Ganesan, untuk dilantik sebagai Speaker secara tidak sah.

Dalam kenyataannya yang dikeluarkan semalam, presiden Aliran, P. Ramakrishnan berkata Ganesan tidak berhak untuk hadir pada sidang tersebut dan kehadiran beliau telah mencetuskan ketegangan dalam Dewan.

Aliran juga menyelar pihak polis yang gagal menjalankan tugas mereka dengan baik sehingga membenarkan individu seperti Ganesan memasuki sidang DUN.

Beliau mengajukan persoalan sama ada drama yang berlaku pada hari tersebut adalah hasil kerjasama rahsia antara BN dan polis.
-TVAntara.com.my-

Tiada ulasan: