"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kayveas - MIC 'monyet dalam sangkar'?

Presiden Parti Progresif Penduduk Datuk M. Kayveas menafikan kononnya beliau menyifatkan MIC sebagai "monyet dalam sangkar".

kayveas ppp pc 120308 look"Mana buktinya yang saya kata demikian. Malahan, saya boleh saman mereka yang membuat kenyataan menuduh saya berkata demikian," katanya kepada Bernama hari ini.

Semalam, anak Presiden MIC Datuk Seri S.Samy Vellu, Vel Paari, dilaporkan berkata seorang pemimpin akar umbi PPP mengesahkan bahawa Kayveas telah berkata demikian pada satu perjumpaan PPP minggu lepas.

"Itu adalah cakap dengar. Dia (Paari) dengar daripada orang lain," kata Kayveas.

Katanya terdapat pelbagai tuduhan yang dilemparkan terhadap beliau sejak bulan lepas ekoran perbalahannya dengan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana

Menteri Datuk T Murugiah, yang juga bekas Ketua Pemuda PPP.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: