"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Uthaya enggan ke kem Kamunting

Penasihat undang-undang Hindraf, P Uthayakumar tidak akan menemui lembaga rayuan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di kem Kamunting, Perak hari ini. 

uthayakumar batu cave hair offering 170509 04Peguamnya N Surendran mengesahkan perkara itu sewaktu dihubungiMalaysiakini malam tadi.

Tidak pasti sama ada Uthayakumar - yang dibebaskan daripada kem tahanan tersebut baru-baru ini - akan dikenakan sebarang tindakan. 

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan berkata tiada arahan untuk menahan pemimpin Hindraf itu tetapi timbalannya Ismail Omar pula berkata "tidak sewajarnya" akan diambil.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: