"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

"Pengganas Perak" dihalau keluar dari Amerika

usinwafer
"Selamat Jalan...jangan lupa register nama lain bila sampai di Malaysia..tukar nama jadi "Ketua Pengganas Perak" tau !!!

AS halang Zambry masuk kerana didakwa pengganas
sumber; freemalaysiatoday.com

Amerika Syarikat menghalang Menteri Besar Barisan Nasional Perak, Zambry Abd Kadir daripada memasuki Amerika negara itu kerana namanya tercatat dalam senarai pengganas yang dikenalpasti oleh negara tersebut.

Sumber tersebut memberitahu Suara Keadilan keadaan itu menimbulkan kecurigaan pada pihak keselamatan dan Zambry gagal meleraikan syak wasangka pegawai AS berkenaan.
Zambry tidak ada pilihan kecuali menaiki pesawat untuk pulang ke Malaysia.

usinkata; huhuhuh..Lanun dari Pulau Pangkor sudah kena getah !!!..sudahla di Perak sendiri di cap "Pengganas"..nak masuk Negara Pengganas pun kena reject..
Itula pasal..kenapa tak regeister dulu..baru la bole masuk..apasal la bangang sangat nie..
So..esok pegi kat Jabatan Pendaftaran ..register nama baru.."Pengganas Perak"...ok..confirm Obama bg greenlight jejak negara dia..

Tiada ulasan: