"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Murtad Kerana Putus Cinta!

solihinzubir

Sedang aku tengah blogwalking, aku terbaca satu entry di blog seorang sahabat mengenai seorang lelaki yang tengah frust putus cinta mempertikaikan kewujudan Tuhan di post status facebooknya.. Astaghfirullahalazim.. Sampai macam tu skali frust putus cinta? Nauzubillah..

Sekarang anda boleh ikuti gambar-gambar print screen post status beliau.. Baca dan nilai sendiri..


1- Si lelaki kecewa kerana putus cinta!

2- Lantas mempertikai kewujudan Yang Maha Esa! Nauzubillah!
3- Lantas mengwar2kan seantero alam : "Ya, aku dan dia pernah BERZINA!"
4- "Ini dia gambarnya. Lihatlah bagaimana aku berkucupan. kah kah kah."
kat atas hanyalah sebahagian..
klik link kt bawah nie utk baca sampai habis serta kesan yang lebih jelas.. ada lebih banyak gambar printscreen di sini..

http://greensyndicate.blogspot.com/ 

Tiada ulasan: