"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PKR Kenal Pasti Dalang Kekecohan Melalui Video

DAMANSARA 6 OKT: Parti Keadilan Rakyat (PKR) melalui penelitian video mengesan beberapa bekas ahli parti dan orang luar mendalangi kekecohan di beberapa cabang, kata Setiausaha Agungnya, Saifuddin Nasuiton Ismail, hari ini.

Katanya, parti mengenal pasti individu yang dikenali sebagai Abdul Razak Halidi, seorang bekas ahli terlibat dalam kekecohan di cabang Kuala Langat manakala beberapa individu bukan ahli mengganggu proses pemilihan di tiga cabang lain.

Bercakap pada sidang media, beliau berkata, parti sudah membuat laporan polis dan menggesan pihak berkuasa segera mengambil tindakan tegas.

Tiada ulasan: