"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Liwat II: Ahli kimia: Arahan datang dari KP

Perbicaraan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim diteruskan hari ini dengan sesi soal balas ke atas ketua unit paterniti DNA Jabatan Kimia, Nor Aidora Saedon.

Sesi soal balas hari ini adalah penting kerana Nor Aidora telah memberi keterangan bahawa DNA yang dianalisanya diambil dari sebuah botol air mineral, tuala, berus gigi milik 'Lelaki Y'.
Semalam, pertahanan berjaya mengumpulkan beberapa keraguan mengenai keadaan dan perkhidmatan daripada peralatan DNA yang digunakan dalam menganalisis sampel diambil dari pengadu sodomi Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Mahkamah terakhir juga mendengar seorang polis UNK Fauziah Che Mat kesaksian pada tujuh orang dan kereta yang kelihatan masuk dan keluar daripada kondominium Desa Damansara pada tarikh 26 Jun 2008.

Mereka yang dikenalpasti termasuk Anwar dan Saiful.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: