"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ucapan terima kasih anak Mangsa pukul sampai mati oleh staff kerajaan UMNO/BN

Mohd Asrol
Dipetik dari Comment user Facebook Nik Suriani Saaid(anak mangsa) di  Facebook Keadilan Untuk Allahyarham Saaid & Adik Ahmad Nizamudin dan www.husammusa.com
Komen Pertama:| Assalamualaikum w.b.t ....saya Nik Suriani Saaid anak kepada Allahyarham Saaid bin Mat Hassan ingin mengucapkan ribuan terima kasih diatas sokongan dan ucapan takziah yang diberikan.

Ucapan terima kasih ini juga ditujukan khas buat YBhg. Tok Guru Nik Aziz, YBhg. Dato' Husam Musa dan ahli-ahli exco yang prihatin terhadap keluarga kami. Secara terus terang saya bukanlah penyokong fanatik mana2 parti (Politik bukan minat saya) tetapi kejadian ini menyedarkan saya bahawa berita yang keluar di kaca TV dan surat khabar arus perdana tidak boleh dipercayai (berat sebelah dan profit oriented) dengan mengsensasikan kisah yang tidak benar. Jangan salahkan BULAN yang proaktif jika DACING tidak berfungsi, berkarat dan tidak bertindak sewajarnya.

Komen Kedua:

assalamualaikum pada semua... ..yg meninggal adalah arwah AYAH saya..betul menyeludup beras adalah salah di sisi undang2.. tapi bukan hak UPP nak belasah ayah saya..hukuman penyeludup beras adalah merampa...s beras n kereta (sila rujuk undang2)..

SEBENARNYA, 2 minggu sebelum kejadian UPP yg sama telah APmenahan ayah saya tapi tiada bukti jadi dia mengambil IC arwah ayah..selepas itu UPP yg menjalankan tugas dgn ADIL n BAIK HATI tue telah meminta wang sebanyak RM 1 ribu n beberapa kampit beras sbg pertukaran dngan IC tersebut..tapi Ayah saya bukanlah TAUKE atau PENYELUDUP BERAS TERBESAR hanya golongan marhain yg mencari rezeki dgn mengambil upah yang x seberapa untuk menghantar beras tersebut (BERAS TU BUKAN AYAH SAYA PUNYA)...bila x dpt ape yg dihajati maka UPP tersebut bertindak demikian...percayalah PENYELUDUP TERBESAR x akan kena tangkap coz dia x pyh hantar beras sendiri,cukup untuk mengupah golongan marhain sperti ayh saya,dan menyogok duit kepada golongan UPP terbabit.....

Mungkin Ayah anda tidak perlu bekerja keras seperti mengambil upah menghantar BERAS, mungkin perkara sebegini tidak terjadi pada keluarga anda TAPI bila bersuara kena ingat bahawa Arwah masih mempunyai WARIS n keluarga.....

TERBUKTI ..UMNO/BN TIDAK MEMBELA RAKYAT!!!!TIDAK MEMBELA MELAYU!! TIDAK MEMBELA UMAT ISLAM!!! 

Tiada ulasan: