"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mahathir serang Najib, Hishammuddin serang Mukhriz

Hisham: Mukhriz gagal jika Umno Kedah berpecah


Datuk Seri Mukhriz Mahathir akan gagal sebagai menteri besar jika Umno Kedah berpecah, kata naib presiden parti itu Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

“Ini tanggungjawabnya sebagai menteri besar untuk memastikan Umno Kedah tidak berpecah,” katanya.


“Tiada seorang pun dapat lari daripada tanggungjawab [...] jika beliau gagal bermakna beliau gagal sebagai pemimpin,” kata Hishammuddin dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.


Beliau mengulas gesaan supaya Mukhriz meletakkan jawatan jika tidak menyokong kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Najib kini sedang diasak hebat bapanya Tun Dr Mahathir Mohamad, perdana menteri keempat, dalam pelbagai isu – daripada pembunuhan Altantuya Shaariibuu kepada 1Malaysia Developement Bhd.
-malaysiakini-

1 ulasan:

Labu8455 berkata...

Aku dan jutaan orang Melayu masih tidak dapat melupakan peristiwa cium keris kemudian minta maaf.