"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menari lucah: Sekolah tarian ditutup

Menari lucah: Sekolah tarian ditutup
Menari lucah: Sekolah tarian ditutup Sedutan video tarian lucah yang dimuatnaik.
URALS - RUSIA. Sebuah sekolah tarian ditutup selepas didakwa bertanggungjawab ke atas sebuah pertunjukan tarian lucah melibatkan remaja bawah umur ketika sebuah pementasan.

Menurut BBC, keputusan tersebut dibuat selepas video tarian tersebut yang dimuatnaik ke laman YouTube tersebar dan membangkitkan kemarahan orang ramai.

Dalam video tersebut, sekumpulan gadis bawah umur melakukan aksi 'twerk' sebelum membuka baju.

Pelayar laman video tersebut yang terkejut dengan aksi berkenaan pantas melaporkan kepada polis di Rusia.

Pengetua sekolah tarian mendakwa ibu bapa kepada penari-penari tersebut sudah diberitahu dan kebenaran bertulis telah diberikan kepadanya.

Sekolah tarian berkenaan diarah ditutup sehingga siasatan selesai.
-sinarharian-

Tiada ulasan: