"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mujahid akui terkhilaf, mohon maaf, tarik kenyataan S

Bernama
PUTRAJAYA: Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mujahid Yusof Rawa mengakui terkhilaf dan menarik semula apa yang diperkatakannya dalam sidang media selepas bersemuka dengan seorang transgender, Nisha Ayub, Jumaat lalu.

Mujahid dalam kenyataan medianya hari ini berkata, beliau turut memohon maaf terhadap pihak yang berasa terancam dengan kenyataannya itu.

Menjelaskan situasi yang berlaku ketika sidang media itu, Mujahid menjelaskan, beliau menjawab soalan wartawan yang diajukan secara spontan dan sepintas lalu.

Namun katanya, apa yang dikatakannya itu bukan kenyataan muktamad mahupun arahan namun ia sekadar respons spontan daripadanya.

Tiada ulasan: